1 December - 2år och 5 månader <3

Jag och min älsklings jesper firar 2 år och 5 månader ihop och 1 år och 5 månaders förlovning :D <3


Älskar min plutt över allt på denna jord vet inte vad jag skulle gjort utan han :)
Snart kommer vårat barn till världen med, kan man önska sig mer?

Jesper fick även ett mkt roligt samtal idag.. jo att han ska skriva på ett jobb kontrakt imorgon :D

Sååå glad för min plutt :D


Kan berätta vad som hänt mer idag, vi åkte in till stan till mina stora syskon och sen begav vi oss alla till badhuset och badade en bra stund, det va kul :D Men vad trött man blir efter badande.

Sen gick vi alla till stan. Där delade vi upp oss så jag och jesper kollade på julklappar och köpte en fin tunika till mig som jag ska ha på julafton hade jag tänkt mig om jag hittar ett fint skärp till :)
Sen köpte vi lite annat med.. ska ta kort på det och lägga upp nån dag, imorgon vet jag ej om jag hinner beror på när vi kommer hem ska till stan imorgon med.


Ne nu ska jag glutta runt på facebook ( fisbuk) :P


<3 <3 <3





Jesper

Aa det var underbart:D alla bitar faller på plats nu kan inte vara lyckligare. älskar dig mitt älskade hjärta <3

2010-12-03 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu