10 December - Ledig

Jepppej är ledig idag så nu e vi hemma, strumpan sov hos oss som vanligt :D och på morronen kom Findus också in o la sig :D

Laddade kameran inatt med.. för sladden till kameran har vart borta ett tag så nu tänkte jag att vi köper en ny sladd.
Så Imorse tog jeppe bilder och jag försökte lära mig kameran på nytt :P Man gömmer ju bort de olika funktionerna när man har en annan kamera.

Så nu har i 2 kameror :D


Idag vet jag inte vad som ska hända det får vi se.. funderar på att packa ner saker vi köpt i kartonger :), sen får vi se om jag gör det eller hittar annat att göra haha :P


Skönt att vara hemma iaf, fast de va också skönt att vara borta. Finns ju lite mer att göra i stan än ute på landet :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu