11 December - Jobb på en lördag

Jesper åkte till jobbet runt 6 imorse.
Jag gick också upp en liten sväng då och sa hejdå :D

Igår hade jag gjort iordning lunch låda (resterna som jesper lagade till = köttfärssåsen), jag la i en bytta :P

Sen gjorde jag frukost till han.. mackor med skinka ost och knaprig inlagd gurka :D , jeppej blir så glad när jag gör sånt till han :D

Det är ju bäst att passa på nu och " skämma bort han" lite, för sen när bebis kommmer kanske det inte blir så mkt sånt, för den kommer ju ta en massa tid, men det vet jesper.
Jesper säger att jag inte behöver göra mackor o mat till han men det vill jag så gärna för det tycker jag e kul :D


Jepper kommer hem runt 8 ikväll skulle jag gissa på.


Påväg från badhuset.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu