2 December - Prällen

Idag skulle jag prata med Anna ( prästen) världens coolaste präst kan jag säga :P hon gillar rock/hårdrock :P
Har pratat med henne från och till sen min tvillingsyster gick bort, det var även hon som höll i begravningen.

Hon är jätte bra att prata med kan jag säga.

Vi har även frågat henne om hon vill vara den som håller i dopet och de ville hon såklart :D


Vet inte riktigt hur gammal hon är men runt 30 års åldern.

Men vi åker in till stan iaf för jesper ska snacka om jobbet och skriva kontrakt, samtidigt ska jag kolla på en jacka, den jag har nu ( en av jespers) börjar bli väääldigt tajt över magen.


Får se vad jag kan hitta.. hoppas jag hittar en någorlunda billig.. känns inte så kul att köpa en dyrare då jag är stor om magen nu och ska bara ha jackan i ca 2 månader till.


Bai bai :P

(jag och nella fick små glassar på mcdonalds en dag :P )

Jesper

hehe aa bästa prällen <3

2010-12-03 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu