24 - December

Ojoj vilken bra jul, jag har fått massa bra och fina klappar iår och även gett massa som är bra och fina.. bilder kommer nån gång när jag har tid :P

Det är mkt att göra till jul och även efter för jag fyller ju år den 26e med ^^

Jag kan säga några av sakerna jag fått ( dom jag kommer ihåg just nu)
- Adidas Led klocka
- Kläder
- Bunkar/Byttor
- Bebis filt
- Presentkort
- Jack Daniels 3D tavla
- Smycken
- Prydnads saker
- Godis
- Choklad ask
- Lime grön visp
- Brödrost
- Bröstpump
- Ljuständare (rosa)
- 8 st små porslin bakformar
- 6 st döskalle glas
- Barn/bebis pool
- Barn/bebis muggar
- 5st tvättbara haklappar
- Nappflask värmehållare

osv osv :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu