30 December - Inte funkat

Jag har försökt skriva inlägg i flera dagar men de har inte funkat, men nu verkar det göra det..

Lite jobbigt, mitt minne är inte det bästa just nu, men ska försöka komma ihåg vad jag gjort.

I tisdags var jag och jeppej hos barnmorskan, allt såg fint ut jag låg perfekt på kurvan :)

Igår var jag, mamma,pappa, mimmi och nella på nya Netto, det som Jesper är första assistent på.
De öppnade igår, väldigt fin butik och jeppej va så glad :D

Idag var vi på Importen, det är en butik som har enmassa olika prylar, de ska stänga så de reade ut alltde hade för halva priset så det blev en hel del bra saker :D, ska lägga upp bilder när jag orkar xD

Är väldigt dålig på att ladda upp bilder, men orkar man inte så gör man inte.:)

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska sluta, sen blir det att hämta jesper och sedan hem.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu