6 December - BVC

Tidigt i morse åkte vi iväg till BVC, fick först ta ett stick i fingret och sen dricka den söta drycken men fick citron i så det var inte så jätte farligt.. sen var det bara att vänta i 2 timmar.. jag o mamma spelade yatzy och nella satt vid datan.

Sen när 2 timmar gått var det dags att ta ett till stick i fingret och se hur värdet var.. och det var mkt bra så jag hade inte fått någon graviditets diabetes, men det visste jag att jag inte fått.. kände det på mig :D


Sen lyssna vi på hjärtat och mätte magen.


Allt såg jätte bra ut :D


Just nu väntar jag på att äskingen ska komma hem så jag kan berätta vad vi gjorde där och sen vill jag ju höra hur det var första dagen på nya jobbet :D, han var nervös lille plutten, men jag sa att han inte behövde vara det för han är så duktig min parvel :D <3
Kunde inte ringa för han glömde sin mobil här haha xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu