God Natt

Har precis borstat tänderna och tvättat ansiktet mm, tänkte gå och lägga mig snart :)
Jag ska upp tidigt imorgon, för jag o nella ska gå till barnmorskan. Ska vara där ca 07.50 och göra glykosbelastning tror jag det hette. det är att dom vill se hur bra/dåligt jag tarupp sockret i kroppen.. nått sånt .. kan berätta mer imorgon om det då jag vart med om det :P

Det jag vet är att jag inte får äta eller dricka 10 timmar innan, alltså får jag inte äta eller dricka något nu och inte heller imorgon bitti.. får vänta tills jag kommit till barnmorskan.. då ska jag dricka en äcklig dryck( nån söt dryck) på 5 min har jag för mig .. sen ska jag sitta där i 2 timmar och sen vet jag inte mkt mer.. men de ska väl kolla efter det hur bra/dåligt jag tagit upp sockret.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu