Hemma från shopping

Nu är jag och Jesper hemma från all shopping .. blev en hel del julkpappar :D Tror att jag snart handalt till alles :P

Jesper är jätte glad och jag med för Jesper fick jobbet.. det var inte att han skulle skriva på kontraktet utan det var en vanlig arbetsintervju, så det var ju flera personer där som sökte.. Men efter någon timme så ringde chefen och sa att han jätte gärna ville att Jesper skulle jobba hos dom för han kände att person kemin var perfekt och han var jätte glad och positiv att få jobba med jesper :D

Så min lilla plutt börjar jobba redan nästa vecka :D wihuuu =.)

Så som "jobbpresent" fick han byxor,tröja och en tshirt av mig :D


Ne nu ska jag äta honungsgrillerade revbensspjäll ( stavning?) som jag gjort i ugnen :D


bai bai



Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

2010-12-03 @ 09:40:41
URL: http://ammis.se
Jesper

Aa underbara dag det var så kul o höra o fick ett jobb alltså <3 tack vare dig min älskling allt ditt stöd <3

2010-12-03 @ 23:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu