Köttfärssås

Nyligen ätit köttfärssås med spagetti, äskingen är verkligen bäst på att laga mat :D, vilken tur man har som fått en kille som är bra på så mkt :D

Jag har hållit på att packa ner saker i en kartong men nu hittar jag ingen mer så får packa ner mer då det finns kartonger :)

Vi funderar också på att testa att ställa in spjälsängen så vi ser om den får plats i vårat sovrum. Hoppas det för annars måste vi kanske byta rum till ett större men jag vill ha mitt lite mindre rum .. tycker det är mysisgare med mindre rum :)

De andra rummen vi har är fööör stora tycker jag :P



Gibson han är lite rolig han.. han tycker om att ligga under täcken och filtar o sånt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu