18 November - bebis tvätt

jag har kommit på mig sj att i varje inlägg brukar jag börja med ordet IDAG. Haha

Ska försöka komma ihåg att inte skriva det i början av varje inlägg.. :)

Hmm nu ska jag beskriva vad jag gjort under dagens gång.. jo jag har börjat tvätta bebiskläder, dom jag börjar tvätta är dom som mamma hittade fram som är mina eller mina syskons gamla.. eller gamla o gamla.. vissa är inte använda och vissa är lite mer använda än andra.

De nya kläderna tvättar jag nog sist, ju nämre vi kommer kanske.

Sen så har jag renskrivit pappret som det står vad som ska med till BB.. Förlossningsväskan.. jag tycker det kan vara bra att ha den listan klar om det skulle vara så att man inte hunnit packa den om bebis skulle få för sig att komma för tidigt. För då är det bara för nån i familjen att packa den då jag redan åkt in till BB :)

Vad har jag gjort mer jo, jag och jesper har lagat mat och kollat lite på tv.

Nyss drack jag varm choklad.. kännde mig lite frusen och till de åt jag skorpor :D


Längtar till julen, den är så mysig :D


Din älskling

Hejsan älskling var fint det var du är så duktig gumman älskar dig jätte mycket <3 <3

2010-11-18 @ 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu