23 November - No hunger

Uppe med tuppen.. eller kanske inte, men uppe tidigare än vad jag brukar gå upp, sover ju inte så bra på natten, vaknar till och från och går på toa och sånt.

Så då är det skönt att sova länge.

Men idag gick jag upp och höll Jesper sällskap han är nu påväg in till arbetsförmedlingen på något möte :)

Jag åt frulle nyss men det blev inte så mkt bara en macka och ett halvt glas juice, är inte alls hungrig så jag tänkte att jag kunde sätta mig här en stund och hoppas på att så småningom bli mer hungrig så jag kan äta något mer :)



Kaffet kan jag vara utan ;P Annars skulle denna frukost vara god om jag vore hungrig.
Kanske ska kolla på en massa mat bilder då brukar man ju bli hungrig haha :D


Jesper

Aa det var snällt älsklingen aa du har varit så duktig i dag med <3

2010-11-23 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu