25 November - shopping

Nu är vi äntligen hemma från shoppingen och det är JÄTTE skönt. Mot slutet av shoppingen kändes det i ryggen och benen.
Men jag är glad ändå för nu har jag inskaffat mig ett par vinterstövlar, så hoppas på att dom är bra :P
Sen fick jesper sitt efterlängtade gran turismo 5 spel till psp som han väntat på i typ 6år att det ska komma ut.

Sen köpte vi bebissaker och hämtade ut gratispaketet på Babyland.

Jag ska ta kort på alla saker sen och visa här på bloggen.
Sen ska jag visa hur det såg ut när vi åkte in till stan... det ända man såg framför sig var ett vitt täcke/moln.

Nu funderar jag på om jag ska ta lite risgrynsgröt med saftsoppa :D, kanske kan få jepper att spela yatzy om han kan slita sig från spelet ;P





Jesper

Hehe aa det var en skön shopping dag lite kyligt men va fan det ska man tåla ju :D aa ja veet spelet är beroende men jag slet mig allt o spelade med dig..



älskar dig <3

2010-11-27 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu