29 November - Vikninga av bebiskläder

det blev ingen vinking av bebiskläder för någogn dag sedan, utan jag och jesper gjorde det idag ist :)
det va mkt kläder kan jag säga allt från storlek 50-90 viktes och lades i storleks högar.

Eftersom det var kläder från när jag var liten och mina storasyskons så var det lite svårare att lägga dom i storleks ordning med tanke på att det förr hade andra storlekar. Det skiljer ju 15år mellan min största syster och mig.. :P

Nu sitter jag och tar det lungt för det kan man inte tro men det var jobbigt att sortera kläder :)


På ett sätt hoppas jag nästan att det blir en tjej medtanke på att det mamma fick 4 tjejer och 1 kille, så det finns mest tjejkläder men även sånna båda könen kan ha. Så för mig spelar det ingen roll om det blir en tjej eller kille :)
Jag och Jesper blir glada för det vi får :D Lille parveln.



En teknad verision av mig haha :P

Din älskling

Aa verkligen gumman vi fick gjort det mesta :D aa vi blir lika glada vilket som :D <3

2010-12-03 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu