Bildbomb, bebissaker + annat

Sa ju i ett tidigare inlägg att jag gjorde mat, kyckling,sås, ris och grönsaker så här gott såg det ut :D och de va gott med ;P Drack citronvatten till.


Igår när jag och jesper åkte in för att shoppa såg det ut såhär ute/på vägen



Sakerna vi köpte på Babyland:
Dreggel haklapp, amningsfilt, plastad frotté( väldigt bra att ha då man skyddar madrassen ifall bebisen skulle kissa utanför blöjan.)


Strumpan fick vara aggera bebis :P


Fick även ett gratis paket på Babyland de innehöll:

Blöjhink


En box med diverse saker i.


12st våtservetter och 2 st blöjor


1 par amningsinlägg, 2st krämer för torr hud, torra bröstvårtor, 1 liten flaska bubbel bad.



Sen när vi va på Ica Maxi köpte jag våtservetter som vi ska ha i förlossningsväskan som ska packas snart :)


Sen åkte vi in till stan och handlade lite kläder till bebis på HM:)




Tröjan och byxorna passar ihop med bodyn som vi tidiagre köpt :P


En tröja och byxor med I <3 Dad + strumpor


Så nu har vi snart ett komplett set :D


Det sista jag ska visa är mina fina vinterstövlar som jag köpte igår :)






Isabella ♥

aww.söta kläder :D

2010-11-26 @ 14:07:06
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Jesper

AA vilket väder det där vettu:D o kläderna dem blir skit bra på bebis :D. maten var god förutom kycklingen haha :D



puss <3

2010-11-27 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu