Ung och Bortskämd

Har nu sett klart programmet ung och bortskämd.
Jag förstår verkligen inte hur man kan skämma bort sina barn på det sättet.. dom klarar ju inget typ, jag fick lära mig allt möjligt redan som liten plutt.. det är jag glad för :D

Föräldrarna tror dom hjälper deras barn men i själva verket gör dom ju inte det..

Men visst nu börjar dom kunna göra lite mer saker med hjälp av att de är med i programmet.
Det är på tiden säger jag!

Men frågan är ju om ungdomarna bara spelar att dom är bortskämda eller om de verkligen är det.
Vissa är nog det på riktigt och vissa spelar.


Denna vecka var det Jerry som åkte ut.

Programmet går på Svt ( 1an) på Måndagar kl 20.00





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu