12 Oktober - Vitlök + Bebismagen.

Har nyss druckit lite Oboy :) och nu sitter jag här och känner doften av vitlök för mamma har skurit vitlök och lagt på macka, luktar inget gott kan jag säga :S, sen komemr hon lukta pyton med xD som vi här hemma får stå ut med SUCK haha .


Har nyss skrivit upp mina mått jag tog igår, har gått upp en del runt magen :P konstigt haha ;)

Mina första magbilder jag lägger upp här :P
v.22 ( 21+3 )
10 Okotber 2010.

Älsklingen

Naaw var fint din kropp är lika fin ändå gumman det vet du :D Vad glad jag blev i gen när du kom o mötte upp mig älskling tycker det är så mysigt :D Älskar dig massa massa massa <3 <3 <3 <3 Från din Jesper

2010-10-12 @ 17:35:22
Emelie: svar

Tack så mkt äsking , ja de vet jag att du tycker och de e bra :D <3



Gillar att göra dig glad, sen e de skönt med frisk luft :D <3

2010-10-12 @ 17:51:09
URL: http://gunbabyblogg.se
Malin

Åh vad fin mage! Stor och rund :)Och jag kommer aldrig få se eller känna på den :'( Kom hit!!! <3

2010-10-14 @ 03:32:21
URL: http://bloggbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu