13 Oktober - Sparkar

Idag var jag och mötte jeppe vid bussen igen :D Det är kul tycker jag + att jag får frisk luft :D
Innan dess så va jag ute med My och Gibson :) , gibbe fick värsta tuppjucket med bollen haha så söt :D


Sen har jag inte gjort mkt tagit det lugnt, lagt på ett överkast på sängen för jag bäddade ju rent igår och Strumpan( katten) gillar att ligga i våran säng, hon ligger där mkt om dagarna och sen när vi ska sova komemr hon in och även när jag vaknar om nätterna ser ja att hon ligger där med så skönt :D, hon sover inte hela dagrana och nätterna som det verkar låta utan hon går och kommer.


Sen idag har det sparkat väldigt mkt i maggen :P, mest nu på kvällen och hårda sparkar när jag satt i soffan och kollade på halv 8 hos mig  :)



Äskaj min jeppej <3

Pumpin ( Strumpan) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu