16-17 Oktober - lång promenad

Lördag den 16e


I
dag så gick jag, jeppe, mimmi, mamma och hundarna en promenad i skogen såå mysigt :D
Jeppe gjorde gåstavar till mamma av pinnar han hittade i skogen haha :D
Jag och mimmi hittade en stor sak, vet inte vad man kallar det men vi kan säga stubbe aktig sak med grenar som mimmi ska ha till katterna.


Just ja..tror det var imorse ( eller fredags kväll) som jeppe kände första spark på min mage :D

Den var lite rolig för den såg ut som en sak xD mer säger jag inte haha

Efter vi varit hos farmor lagade jag mat och sen gjorde jag blåbärspaj.
Efter det så klippte jag pappa och jesper o sen färgade jag mimmis, mammas och Jeppes hår :)


På kvällen blev det lite yatzy och en massa skratt :D

Söndag 17e

Idag gick jag, jeppe, mimmi och hundarna på en låååång promenad i ca 2 timmar .. puuuh säger jag.. efter den promenaden var vi helt slut och jag och mimmi fick migrän :/, kan bero på att vi inte hade ätit så bra innan och sen att vi inte sovit så bra.. så imorgon blir det att ta en vilo dag från promenaderna.

Efter promenaden så lagade jag mat och sen satte jag och jesper oss och tittade på NCIS säsong 1, nästa gång blir det säsong 2 :)

Idag såg jag för första gången sparkarna på magen, då ropa jag på jeppe och så kom mimmi men då ville lillen inte sparka mer xD SÅKLART!




Här är min klänning jag hade på Jespers brors bröllop, den är mkt snyggare på och med alla tillbehör till :)
Glömde dock ta kort när jag hade den på mig, om jag har tur så kan jespers syskon ha nån bild :)

Den är köpt på MQ , märket Stocklm.
(axelband fick man till)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu