27-29 Oktober - Kristianstad.

27 Oktober onsdag

Idag åkte vi ner till kristianstad där Jespers familj bor, hans mamma fyller 60 år idag och ska firas av familj och vänner.

Grattis Karin :D

Hon fick en massa fina saker, av oss fick hon 2 vin flaskor ( rött och vitt), ett par innertofflor och en köks klocka.
plus att vi åkte ner.. det är ju inte precis gratis att åka tåget ner:P  tror de vava det hon fick av oss.. kanske glömt något:P
Av mamma o pappa fick hon en ny svart fin brödrost :D

Av dom andra fick hon mer vin, pengar, klocka att ha på armen, halsband, blommor, lampor och fotvårdsmassage. Sen kommer ja inte på mer.

Vi mumsade massa gott bla smörgåstårta, kakor och tårta :P

Trevlig dag det där :D

Blev lite sent för det kom en kompis till Karin och kompisen är även mamma till Jespers bästa killpolare så dom var där till senare och även Jespers största bror. Men det var trevligt massa minnen berätta dom och det blev en hel del skrattande :D

28 Oktober torsdag

Idag tog jag o jeppe det lugnt, gick på stan, handlade mat och sen lagade vi mat hemma hos jesper mamma ( som vi bpr hos nu) Det blidde chili corncarne med makaroner :P, jeppe sa att han tyckte de va godare med makaroner än ris så då tänkte ja.. ja men de kan vi prova och de funka bra det :P


Sen vid.. ja vad kan klockan ha varit.. runt 5-6, så gick jag och älskling till Bengan, jeppe och bengan spelade tv spel, jag tittade på.. det va kul kan jag säga haha :D Sen satte jag mig vid datan en stund. Vi gick även en sväng till en av kioskerna :)


29 Oktober Fredag

Idag var jag o jeppe hemma och tog de lungt, kollade på NCIS och åt lunch.
Sen på eftermiddagen så gick vi till bengan igen :P , vi gick till affären och även till pizzerian för jeppe ville att jag skulle smaka på en halvinbakad Pizza som han tycker är jätte god här :P Kajak heter den. Mums :)

Nu sitter jag här och bloggar och jeppe o bengan spelar tv spel o skrattar och har sig :P de kör bil och har sig haha.. väldigt underhållande att titta på:P

Sen blir det nog att gå till en av kioskerna för jag ska handla en sak till mamma o pappa där:P det är ingen svensk kiosk utan en utländsk med utländska saker :P
Sånna tycker jag är roliga att handla i :D

Ska även köpa med mig ett par andra saker till mig :)


Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på när de spelar :) Ska dricka lite Kiviks jucie med :D


Hejjååå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu