Kyla + 10 oktober bilder

Vid typ kvart i 5 så skyndade jag mig att byta i sängen, ville överraska jeppej med nybäddad säng :D
Sen vid 5 gick jag till bussen och satte mig och väntade på min lilla plutt.. trodde aldrig jag skulle hinna ut och möta han, men jag hann till och med vänta i 4 min på att bussen skulle komma :D

Så jag va snabb :P


Jag tycker det är skönt med hösten, lite kyligare, lite mysigare :D
Så skönt att andas in frisk och kall luft, känns mysigt :D

Såhär mkt har jag aldrig tyckt om hösten förrut :D



I söndags den 10 Oktober var jag och Älskling ute och fikade så mysigt, jag gungade även i ligg gungan :D

Bilder från söndagens fikarunda :P









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu