Runda på stan :D

Efter jag vart hos Jobbcoachen, så åkte jag och pappa till nella och schelke, jag satt o vänta till jeppe skulle sluta för då skulle vi på stan :D

På stan gick vi runt och kollade skor till mig, hittade några stycken men dom fanns varken snörning eller dragkedja på och va jobbiga att dra på sig, tänk på vad jobbigt de blir då mina fötter svullnar o ben ( om dom nu gör det).
Så inga skor för mig, men vi hittade ett par kängor till jeppe :D
Han fick även en mössa, för hans andra täcker inte hela öronen.


Fast vi vi tog en som inte va röd, utan den va vit där det röda är :)


Sen efter det gick vi och åt kycklingkebab :D MUMS!
Efter det gick vi till HM och jag hittade svarta mamma leggins, för de legginsen jag har nu klämmer så mkt på magen :/, hittade även ett långt linne/klänning och en tunika/tröja eller vad man kan kalla det. :D





Sen gick vi och kollade på bebis kläder och hittade massa söta saker :D
Det vi köpte med oss var detta:



Detta är de första långtröjan och byxorna vi köpt :P




:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu