Sj

Kollade på tågbiljetter idag, för i slutet av oktober fyller Jeppes mamma 60år :D.
Hade bara tänkt att kolla om det fanns billiga biljetter och till min förvåning hittade jag biljetter ner till Kristianstad för 2 personer för 442kr :D självklart tog jag dom, för de kommer säkert snart ta slut :P

Dem skulle vart billigare om man inte tagit platsreservation ( ca 146kr) men man vill ju vara säker på att man får sitta :P.


Försökte ringa jeppe men han svara inte, antagligen för att han lyssnar på sin ipod xD haha :P så han lär bli förvånad att jag redan beställt biljetter ner :D


Biljetterna upp får vi beställa efter den 25 :), för de va ändå inte speciellt billiga nu.


Så den 27 Oktober kl 09.53 åker herr och fru fjomp ner till skåneland :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu