Torsdag 30 September

Idag var jag o Jeppe på vårat andra besök hos barnmorskan :), världen bästa barnmorska btw :P

Allt prover och värden såg bra ut, så det är ju väldigt bra :D, jag slipper även äta järntillskott/tabletter för jag hade överskott av järn haha :D

Efter barnmorskan gick vi lite på stan, jag köpte en en ram , kan man nog kalla det, jag hade tänkt sätta in migges bilder där i. 
Jag har dom uppsatta i rummet över en hylla men de ser så rörigt ut så tänkte sätta in dom i ramen :)

Jag pratade med Malin igår på skype med, de va roligt :D.
Fick en bra hemsida av henne med som jag ska titta närmare på, ska se om det finns nått jag vill ha så ska jag sätta in pengar till henne så kan hon köpa det till mig. Mkt roligare att ha saker som inte så många har o då är det ju bra att ha en bästa vän i USA :D


Bästa Malin & Jag <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu