Söndag, Måndag, Tisdag + Bilbarnstol.

Söndag

I söndags va jag, mamma o nella inne på Ikea och köpte en massa fina o användbara saker :D
Jag köpte bland annat hyllor som man fäster på väggen, fina blom Lampor, glas flaska som jag tänkte ha Äggtoddy i till jul, påslakan, lakarn, tavel hållare, svarta små lådor, 12 djupa tallrikar och så godis såklart :D

Bilder kommer nog komma i senare inlägg, tror det kommer komma i Onsdag inlägget eller Torsdag :)


Sen vid 19.00 kom min älskling hem från Borås/ Göteborg. :D

Då åkte vi till Coop och köpte massa gottit att äta :D.




Måndag


Gjode jag nog inte så mkt... tänker o tänker men kommer inte på vad jag gjorde riktigt.
Det jag komemr ihåg va att jag gjorde JÄTTE god mat :D, det vart kroketter, sjömansbiff och skinkstek, gräddig löksås och grönsaker.




Tisdag


Idag var jag på Adecco och träffade min jobbcoatch som förresten är hur bra som helst :D Trvis jätte bra med henne, hon har även hon en tvilling.

Efter jobbcoatchen så gick jag till prällen och pratade, världens bästa kvinnliga präst :D Hon är bara för cool o snäll :D Berättade för henne att jag o jeppe ska ha barn :) Vi frågade även om hon ville hålla i dopet som ska vara nån gång sommaren 2011 :)

Efter prällen så va jag hungrig så vi gick och åt .. träffade på nella o schellke som satt och åt dom med, så när vi alla ätit klart åkte vi ut till Mediamarkt och jesper köpte en ipod.. sån som är precis som en iphone fast utan sms,tele funktion osv men man kan göra allt annat typ, som att gå in på internet, lyssna på musik, kolla filmer osv.

Sen vart vi hämtade av pappa och vi begav oss hemmåt, fast innan vi åkte hem köpte jag med mig 2 hamburgare till mamma från Max. Pappa ville bara ha kaffe så de fick han :)



För ett tag sen köpte jag o jeppe en bilbarnstol och myggnät till stolen, den är kvar i kristianstad, men vi ska ta med den hem i oktober då vi ska ner dit .

BeSafe IZI SLEEP BILBARNSTOL 0-13 MÅN.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu