11 Januari - Nya saker

Idag kom Mina och Jespers nya saker som vi beställt :D

Jag fick min symaskin och Jesper ny mus och tangentbord.
Sen fick vi en fotoram med fjärkontroll som även man kan ha musik på och filmer och screencleaner som luktar jätte gott.. den är utan alcohol osv, 16GB usb minne, Led väckarklocka, trådlösa hörlurar med inbyggd microfon, kamera stativ, Ipod dockstation med fjärkontroll..

Tror det va allt :D

Så dagen har gått åt att installaer och inpekterat alla olika sakerna :D


Nu till annat, jag sov jätte dåligt i natt.. hade värsta värken i ryggen.. nederdelen.
Så i morse fick Jesper massera mig :D

Just nu väntar jag på att Jeppej ska sluta och komma hem.. han slutar.. han har redan slutat såg jag på klockan.. men han måste vänta på 22.05 bussen hem =(.

Ska laga mat snart tror jag, som jeppej kan ha med sig till jobbet imorgon :D, sen kanske han är hungrig när han kommer hem.. inte bra att äta sent men men




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu