14 Januari - Värk i magen

Vaknade runt 03.34 idag av att jag hade så ont i ryggen så jag gick upp på toa och då kände jag att jag började på värk i magen.. lite som mensvärk fast svagare .. gick och la mig igen och det fortsatte ett tag lite till och från och magen blev lite hård.. men sen runt kavrt i slutade det, sen somnade jag om efter ett bra tag.

Nästa gång jag vaknade så berätta jag för jeppej och då gav han mig ryggmassage och duka fram frulle medans jag låg o vilade :)

Sen åkte äsking till jobbet och jag har letat efter ett par hörlurar men hittar dom inte .. men fint vart i i lådan iaf :P

Funderar på att göra lite fint i rummet kanske sätta upp en ljusmobil till bebis som jag fick av Nella :).. måste bara hitta nånstans att sätta den, funderar också på att tvätta spjälskydd till bebisens säng.. tror det va ljusrosa haha men men vad gör man om man inte har köpt något och behöver ett jo man tar det som var ens eget då man var liten.

Får köpa nytt sedan när vi får pengar. Ska även försöka inskaffa oss en 180x200 madrass till våran säng då vi bara har 2st 90x200.. och jag vill inte ha "hålet" i mitten om bebis ska sova mellan oss någon dag, då ramlar den ju i hålet.

Ja men det får vara nog med skrivandet nu..

Bai Bai



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu