16 Januari - Jesper 24 år :D

Min lilla Jesper fyller 24 år idag :D
GRATTIS väldens bästa Fästman <3



Jeppej åkte hemifrån med tio i sju bussen och åker hem med 5 över 7 bussen ikväll.. men jag gav han presenter i natt efter 24.00 och "frukost på sängen" eller man kan väl mer säga att det var natt mat :P
Sen gick jag upp med honom imorse och gjorde frukost :D

Sen när han kommer hem ska han få Marabou choklad tårta och lite smått o gott :D

Han fick inte så jätte många presenter av mig idag för han fyller ju inte på det bästa datumet i månaden precis..men när jag får pengar ska han firas!! :D

Han fick iaf några presenter som var: 1 parfymfri deodorant som han kan använda då bebis kommer och 1 deodorant, necessär och shower/shampoo flaska från cliniderm. Han fick även en stor flaska cider ( alkoholfri, ja måste ju kunna smaka ;P ), ahlgrens bilar och daim.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu