21 Januari - Lägenhet

Kollade på en lägenhet idag mitt i stan och mitt emot galleriorna.
Om vi gillade och ville ha den så fick vi den och gissa om jag gilla den :) den va fin och bra planlösning , jättestor klädkammare och vardagsrummet var jätte ljust och fint :)

Så dit ska jag och äskingen flytta :), inflyttnings datum är 1 februari, men sen vet vi inte om vi kan flytta in då för vi ville att de skulle byta tapet och göra iordning vardagsrums väggarna då de va lite "buckliga" och det skulle dom göra med för de tyckte också det inte såg så bra gjort ut. Sen ska bebis/gästrummets golv slipas och lackas :)

Sen flyttar vi nog in lite grejjer vart efter, men jag tänker inte flytta ut helt härifrån mamma o pappa förrens bebis kommit till världen.



E <3 J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu