26-28 Januari - Ikea och tapet val

onsdags den 26e så var jag, mamma och pappa på Ikea och jag köpte massa saker till Nya lägenheten :D sen Lite saker till bebis med.. sen fick jag lite av mamma med :D

Jag har kommit på att om jag inte äter typ jämt .. och ist väntar nån/några timmar emellan jag ätit så kan jag helt plötsligt bli "yr" i skallen och måste sätta mig ner och ta nått att dricka eller äta.. tror det är blodsocker fall eller vad det heter. jag fick det den 25e och den 26e, men det går över ganska snabbt när jag fick i mig något.. ex äppeljuice.

Den 27e var jag och Jesper på botorget och valde tapet till vardagsrummet, det vart en brun färg.. fanns ju inte mega mkt att välja mellan precis. Vi ville ju ha brun så den bruna vi valde va perfekt.. iaf på den lilla snutten tapetprov vi såg haha xD sen vet man ju inte ur det ser ut på en större yta.
Sen väl hemma gick vi ner i källaren och tog och ställde fram de kartonger som vi ska ha med till lägenheten.. och kan ju säga att det blev en hel den kartonger, men hellre mkt saker som jag samlat på mig i några år än att behöva köpa allt nytt nu när man ska flytta.. man tjänar ju på att köpa lite då o då :)


Idag den 28e ska jag bara ta det lugnt de behövs för jag e trött i kroppen nu.. måste ju tänka på att jag inte kan gör/orka med lika mkt som innan jag va gravid.. jag e ju liksom i 9e månaden och 37 fullgångna veckor :P går in på min 38 vecka.


Planlösning på våran lägenhet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu