9 Januari - Pizza bak, symaskin

Jag och Jeppej har gjort pizza idag och den vart jätte god.. så god så att man äter för mkt och får ont i magen xD

Sen har jag kollat lite på nätet efter nödvändiga saker som man behöver..
Kollade på en symaskin, jag tycker mkt om att sy och om jag har en kan jag sy påslakan och örngott till bebben :D.
Jag kan även laga jeppes byxor som gått sönder ( kan inte sy det med vanlig nål och tråd så hoppas en symaskin kan fixa det :P)

Men alla symaskiner är så himmla dyra =(, sen finns det en och annan "billig" men då vet man ju inte om den är bra eller inte.. går den sönder lätt/mkt.. hmmm

Så då vill man ju ha något års garanti iaf :)

jaja nu ska jag glutta lite på fisbuk.. ( facebook)

Bai Bai



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu