Bildbomb från December 2010, Julen, födelsedag, Nyår




Dessa örhängen gjorde jag själv :), inte världens finaste men men ^^


Gjorde en liten ängel med


Hann inte ta kort då alla 3 katterna satt åt samma håll, så får duga med att 2 av katterna sitter så :P


Jeppe fick några paket på morgonen av mig :D

en skjorta



och en t-shirt :D



Såhär såg jag ut på Julafton :)



Lilla luna på julafton :), alla katterna fick ett röttband, även hundarna :D


Tomten kom på taket ^^


Och Casper fick julkpappar :D



Luna sitter och kollar ut om det kommer nån katttomte :P


Gibbe :)


Jesper va tomtenisse utdelare. Denna fick han av mamma o mig :D


Massa snö hos lilla Miggis :)
Med blixt


utan blixt


Detta är julklapparna som jag bara köpt, finns massa mer i påsarna som står :)


När resten av familjen fått dit deras julkpappar :)




Strumpan i paradiset :D




Några av Mina julklappar jag fick :D
orkade inta packa upp allt, sen fick jag flera av samma sak, men visade bara en av dem.














Min Födelsedag ( 2 dagar efter jul :P)

I mina paket fick jag en massa olika saker bla vattenkokare, gör dina egna tvålar, presentkort, barbapapa dvder, äppel delare, godis+behållare, rpliga drinkpinnar, sockar till bebis, roliga salt och peppar kvarnar osv.






Migges fick oxå paket :)




Helt utmattade efter all paket öppning :P



Snövits tårta




Rulltårta bakelsena.








Såhär såg jag ut på Min 20års dag :)


Mina pluttar och jag :D




Nyår

Brylepudding







Maten


Utan blixt


Bacon inlindad kyckling med fetaost, potatisgratäng med massa gottit i och sallad :D


Min äsking med lilla Findus och My :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu