Homeland

Jisses vad jag e slut nu, blir en dusch snart och sedan laga mat, för snart kommer Malin hit.
Vi ska först sitta och ta det lugnt på ballen, sen blir det att gå till Munken ( Munken in the park) för lite lyssnande på musik. Det är en gratis festival som vi har här.

Jo jag kan ju berätta varför jag e slut, det e så att heeeela dagen har jag sort städat lägenheten... jag har våt + torr dammat allt.. och då menar jag ALLT!
Sen har jag diskat, plockat in disk, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, Jeppe har dammsugit, sen svabba jag golven, jeppe vattna även blommorna. osv osv.


Sen har jag tagit hand om min lilleman såklart, gett han mat bytt blöjja, gosat och lekt.


När jag vikte tvätten sov theo så skönt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu