Lilla My

Igår gick vi ut i ÖS regn måste jag bara tillägga, vi gick och mötte Schellke och lilla My, min hund eller min och Michaleas hund ( tvillingsyster), men som är hos mamma o pappa, men nu hos Schellke för hon ville inte va själv i lägenheten.

Så i regnet gick vi hem till Mig och Jesper igen och lämnade My för vi skulle till affären och då kan vi ju inte ha med My, för jag lämnar aldrig en hund utanför en affär, bla för att hon kan bli snodd!
Sen är hon en liten skit med :P en kinesisk nakenhund fast med päls, chinese crested, powder puff. Hon e typ en blandning av dom 2, hon har päls men inte lika mkt som en powder puff.

My vart jätte blöt när vi gick så hon fick lägga sig under vagnen på en filt vi har där :)
Där gilla hon att va :)

Sen gick vi till Kungsgatan, först till Ica för att se hur det såg ut där för dom har gjort om, sen till hemköp.

Sen hade vi det trevligt hemma hos oss, käka och kolla tv, sen satte vi oss på ballen ( balkongen) och lyssnade på musiken som grannlägenheten hade på.

Sen helt plötsligt ser vi 2 killar, jag utbrast: Kolla vad töntiga dom ser ut, för dom gick lite töntigt. Sen ser vi att det är 2 vakter xD
Nån hade tydligen ringt för de tyckte de spelades för hög musik, synd tyckte vi, det är ju liksom fredag och runt 12, trevligt med lite musik, för de va liksom blandad musik dom spelade... men men va säkert en sur kärring / gubbe som alltid ska förstöra..


ajja.. nu ska jag mata lilleman .. eller jeppe gör det och jag ska se hur det går ;) mihihi

My



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu