Peace and Love 2011


I torsdags åkte jag ocn nella till peace and Love.

Vi kollade först lite på Veronica Maggio ( inte min och nellas musik stil precis), sen när hon hade slutat att spela och nästan allt folk gått därifrån gicck vi in och satte oss längst fram vid staketet för Nella ville se 30 Seconds To Mars, så vi satt där i ca 2 timmar, men under tiden så lyssnade vi på Ziggy Marley.

30STM var riktigt bra live.
Dom har väldigt många fans kan jag ju säga och många av dom är riktigt "desperta" ... löjligt riktigt löjliga är dom.. till och med killarna är det.. tänkte berätta hur jag menar men det är sårt att skriva ut det..

Men iaf efter det så gick vi och åt.. på det stället där det var minst folk.... va en lång kö men den va kortare än många andra :P

Mycket folk och vi träffa på några vi kände :)

Vi gick sedan till scenen (utopia) där Volbeat spelade och kollae på dom och åt. Fanns inga platser så man kunde sitta så vi stod upp, gräset var lite blött för det hadde regnat lite.

Efter det gick vi runt och kolladde lite, köpte bland annat 2 iltar så vi kunde sitta på marken, vi köpte även friterad banan med glass :D

Vi satte oss vid scenen och åt glassen och bananen och lyssnade när M.I.A uppträdde.. hmm inte min stil men musiken gör att man vill shaka.. men som sagt inte min typ av musik...

Vi satt där ända till The Ark slutat spela.
Dom va ju hur bra live som helst, Ola höll igång hela tiden med samma energi. massa +++++

Här kommer lite bilder som jag tog med min iphone, resten tog Nella med sin kamera. Mitt batteri tog nästan slut så kunde inte ta så mkt kort på Volbeat och The Ark.









Lägger bara upp några av bilderna. Filmade mest.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu