Länge sen sist.. mycket har hänt!

Ja som sagt mkt har hänt sen sist jag skrev.
Ju längre det går ju mer  händer det och man vet inte vad man ska skriva så man har helt enkelt struntat i det, men måste väl ta tag it de nu.

Lite kort vad som hänt:

Jag har fått barn.. vaaaa, säger ni säkert ;) haha ne då. Sista inlägget jag gjorde va när jag va i vecka 39 och nu har jag fått barn och det blev..... en liten kille :D som heter Theodore.

Idag är han 4 månader gammal. Så han föddes den 10e februari 2011 kl 10.

Han vägde 3880g och va 51 lång.
Så han va en liten knibbus när han kom ut, men det va han inte så länge för han gick ner mkt så vi fick gå ganska många gånger till bvc för vägning så han inte gick ner för mkt.
De på bvc sa att han va tvungen att ha ersättning, men den ersättningen vi gav kräktes han bara upp hela tiden.
Så vi körde bara på min bröstmjölk och som vi sa och trodde så skulle han gå upp bara att han tar lite tid på sig för han va ju som sagt stor när han föddes.
Så vi struntade lite i vad dom på bvc sa, men han hade ju inte heller gått ner 10% så det va därför vi gjorde som vi själva ville. Hade han gått ner mer än 10% hade vi gett han ersättningen.

Nu får han ersättning och bröstmjölk, han får variera lite.
Den ända ersättningen han kan äta som han ej kräks av är Hipp, den är både ekologisk och krav märkt. Förrut i flera månader körde vi den färdigblandade 1an ( fanns ingen 1a som pulver) så det blev rätt dyrt, så nu har vi bytt över till 2an och pulver något billigare iaf.


Den 29e Maj hade vi dop för lilleman, jespers familj från skåne kom och han kompisar från borås kom med och sedan några härifrån.
Min familj och släkt kom även  och andra nära och kära :D Tack ni alla som kom och gjorde dagen minnesvärd för lille Theo.


Izza

Så skönt att slippa se vecka 39 varje gång man går in här ;) Haha! Dopet var så fint så, och han var så duktig lille parveln! :)

2011-06-10 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu