Som det kan bli..

Ja som sagt som det kan bli ibland.. orkar/ glömmer av att skriva här på bloggen. 
Men man ska känna för att skriva och inte känna sig tvingad då blir det inget kul..

Ja vad har hänt ..hmm.. mkt men varg ska jag börja.. jaja

har haft fester hemma, köpt nya saker till lägenheten, vart ute o fart lite var stans in the land.
Idag ska jag, nella , mimmi börja träna på F24S, köpt nya träningskläder så som byxor, t-shirt ( har gjort om dom :P) 
Börjat spela Wordfeud och blivit beroende :P, men de börjar lugna ner sig ;)
Jobbat i Kiosken/serveringen.

Hjälpt bror och fru hemma hos dom.
Brorsan har skadat foten.. fotboll såklart ;)
Det jag fått veta om skadan är: man har 3 ben i benen och 2 var av, ena fotknölen var krossad, ledbanden av osv osv.
Så han blev opererad och gipsad och ska vara det ett braaaa tag. Stackarn.
Så han har fått låna min nya laptop och internet så att han kan spela spel och göra annat :)

Har även varit sjuk, fick en rejäl förkylning men lilleman slapp den rejäla förkylningen han fick bara lite.
Jag fick loch för öronen som blev lite till yrsel, snorig hostig, feber, huvudvärk osv osv.

Jag har pratat med Malin ( min kompis i USA), även köpt lite saker till henne som ska skickas, ska bara köpa lite till då hon fyller år i November. :D
Jeppe har varit i Danmark så jag hade tjejkväll med mimmi o nella och sedan dagen efter med izza o mimmi :D 

Ja detta får väl räcka för denna gången orkar inte tänka mer nu haha ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu