Sega sida!

Tänkt ett tag på att jag måste blogga och skriva vad som hänt men ja det ser ju inge bra ut, glömt bort och när jag väl ska blogga så e sidan skita seg o vill inte ladda upp.
Men ja vad har hänt? hmm jo jag har träffat kompisar och festat.
Jag har även köpt lite fina saker och även fått från ena syrran och bror o hans fru :) Man tackar :D

Sen har jag självklart vart massa med lilla theo som för övrigt fått en till tand där med den 6e :)
Han har även skadat foten stackarn, men de läker så fint så och duktig tycker alla lkarna han är som inte ger ifrån sig ett knyst när de rör o petar på foten :) Min kille de :D

Det med Theos fot har resulterat i att vi har vart mkt ute hos mina föräldrar då de e så att han har sin bvc där :)

Nu ska jag göra iordning mig o lillfjanten då vi ska träffa min morfar hade vi tänkt :)

Toodeloo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu