Mustasch

Detta inlägg är tillägnat Anna Mustasch

En liten vanlig flicksnärta som har hela livet framför sig, framför sig, framför sig.. ja det är precis vad hon har.
Hon gör allt som faller henne in,även det som inte är chill.
Hon festar, jobbar och umgås med dem hon kan, ja.. vad skulle hon annars ha att göra ett liv som detta när vädret ofta sviker.
Pengar e ingen grejj för det fixar hon med ett ståhej... eller ja det är väl mer än dröm kanske, skaffa barn och hus med en rik och fräsch man, vad vore väl det i ett liv som detta.
Vara rik hemmafru det vill väl de flesta va, synd bara att lilla Anna en mustasch fått ha.

Anna Mustasch och Jag

http://katzeee.blogg.se

anna

Haha Emelie, jag är rörd! Dom sa ju på spåkulan på fb att jag skulle få nåt jag inte väntade mej för att jag är så jävla underbar o ska ha uppskattning.

Där satt den ;D



Puss påre<3

2012-05-16 @ 11:37:59
URL: http://katzeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu