Malin :)

Igår åkte jag,mamma christina, mimmi och theo till åtvidaberg, för att vi har våran naprapat där.
Han är en gammal vän till mamma och pappa med.

Han knådade min rygg... gjorde JÄTTE ont, men behövligt.

Idag så känns det som jag blivit överkörd.. inget kul, men som tur e börjar det släppa liiite.

Vaknade kl halv 8 idag av män som helt plötsligt va inne i köket .. de bytte kylskåp. så nu har vi en stor frys och en stor kyl i rostfritt. ... Fiiint :D

De hade gått in med hyvudnyckeln, jag hade inte hört när de ringt på... tur jag inte duscha eller bada .. :O


Så jag måste göra ioordning kylen och frysen o lägga allt på sin platts för de slängde bara in allt huller om buller.. och det som va i överskåpet står fortfarande kvar på diskbänken.

Jag väntar även på att malin ska ringa för idag ska vi ses :D weeeiii. Hon har kommit hem på semester från USA :)
Vi ska även fira midsommar ihop :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu