Vad har hänt?

Jo, har vart barnvakt igen både hos cissi och doppa men även en dag hemma hos mig :)
Theo tycker det e kul med sina kusiner :D

Har även inhandlat lite nödvändiga saker i mat väg..

Gått på stan, vart i lekparken.

Theos cykel va väldigt poppis på lekparken :P


nu e jag hemma hos föräldrarna igen då det ska målas om i mitt rum jag har här + att vi ska rensa och göra iordning :P Håler fortfarande på att renovera och göra om mammas o pappas stora lägenhet :P

Min "lilla" katt är här hos dom med :D Han heter Altas om jag inte redan sagt de :P



nella

meen vilka små bilder du lägger upp ibland :P.. när jag fixat lite med din blogg kan du glömma att dom får va så ;).. då blir alla stående bilder lika stora och alla liggande bilder lika stora (större än nu med andra ord), lite ordning måste det ju vara ;P.

2012-03-26 @ 02:20:55
URL: http://revengeofdawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu