13 December - Tlööött, mag ont

Vaknade som vanligt runt 3 inatt av att jag hade ont i magen igen :/, men det gick över efter ett toa besök och sedan vaknade jag runt 5 och var då vaken ett tag för äskingen skulle åka till jobbet då :), efter att han åkt hade jag svårt att somna om men gjorde det till slut..Sen vaknade jag runt 9 igen men gick inte upp utan låg kvar en stund och kollade igenom min mobil på bilder och sånt :)

Men sen gick jag upp och ¨åt frulle och nu sitter jag här :D


När jeppej är på jobbet så tänker jag nästan hela tiden på honom :D, han är mitt allt den lille parveln äksaj han massah :D
Vad vore lille jag utan honom.
och snart får vi en liten parvel. Mini Emelie eller Mini Jesper :D ska bli så kul :D


Världens bästa fästman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu