21 November - Hunger, Diinglisar

Igår var jag som sagt på Bio och såg Harry Potter och Dödsrelikerna del .

Den var bra, men jag tyckte att den var lite förutsägbar.. jag visste alltså vad som skulle hända.. man kände det på sig, men det gör inget för den va bra ändå :D

När filmen var som tystast skulle jag självklart sätta drickan i halsen och behöva hosta men eftersom det va så tyst ville jag inte hosta så jag försöakte står ut haha men det resulterades i att mina ögon började rinna och jag var tvungen att ta fram en näsduk och torka, så det såg säker ut som jag började lipa ist haha :P

Dagen började såklart med frukost och efter det så gjorde jag och älskling iordning lite tvätt, sen gick vi in till sängen igen och jag läste i min lite i gravidboken för äsking och nu sitter jag här och äsking spelar lite ps3 :)

Börjar känna mig lite hungrig nu.. funderar på att äta nått :D ska nog det med haha :D


Älsklingen somnade när jag läste för han :D <3


Då slutade jag läsa och började spela för bebisen med dens speldosa :D


Jag började tycka om Diinglisarna redan för länge sedan.. den första köpte jag när min tvillingsyster låg i koma på sjukhuset.. dock hann hon aldrig få se den =(

Söt liten ko snuttefilt


Denna fick min tvillingsyster av våran bästa kompis Malin i födelsedagspresent tror jag eller om det var julklapp. ( den första vi firade utan Michaela)


Denna snuttefilt är också söt, men man ser att jag föredrar kossorna va ;P




Nej nu ska jag bannemig gå och laga mat och ska dra med jesper så han lagar med mig :D

BaiBai


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu