30 Otober - 5 November

30 Oktober Lördag Idag kom Martin och Hanna till kristianstad, vi åkte först o satte blommor på jeppes pappas grav, satte dit ett ljus och en fin sten. sen åkte vi och åt lite pizza :D och sen åkte vi runt till olika affärer.. och även till McDonalsd.. vi körde Drive in xD haha det va kul :P skojjade med hon som tog emot beställningen haha. Efter det så var jag o jeppe mest hemma med jeppes mamma och spelade yatzy :D älskar det spelet.. jag fick yatzy 3 gånger under samma runda hehe :P 31 Oktober Söndag Idag vart det att packa färdigt för idag bär det hem till Norrköping :), vi fick skjuss av bengan till hässleholm, vi bjöd han på mat för det :D.. men stället vi åt på va ju det vidrigaste jag nånsin ätit på.. äcklig mat!! Efter maten gick vi till bilen och hämtade våra väskor.. massa packning :P ... köpte ju lite där nere med plus att bilbarnstolen skulle med hem :) Vi kommer ju troligen inte åka ner innan barnet föds så då måste vi ju ha stolen :) 6 barntavlor med nalle puh o hans gäng följde med hem.. dom har legat hos jeppes mamma i över 1 år nu :P har glömt bort do,.. men dom följde med hem. 3 stora tavlor och 3 små :) jätte söta :D På tåget var det jätte varmt, svettigt kan jag säga.. ingen luft. USCH. Men väl i norrköping stod mamma o pappa o väntade :D så vi fick skjuss hem :D 1 November Måndag. Idag firar jag o jeppe 2 år och 4 måander :D <3 <3 <3 2 November Tisdag Idag åkte jag o jeppe till min jobbcoach. Efter det gick vi på stan och kollade lite. Tog även en Cha latte innan hemfärd :) 3-5 November onsdag torsdag fredag. Dessa dagar gjorde vi inte mkt alls, vilket va rätt skönt ..vila behövdes, med tabnke på att när jag går mkt så sväller mina ben upp lite på kvällarna.. men då måste jag ha gått en hel del :) på torsdagen mellan kl 18.00 - 21.00 så hade Ica Östra husby fest .. de firade 30 år tror jag de va.. så de va extra erbjudanden.. sen fick man olika sorters smakprov på dricka o mat.. och tårta.. sen fick man olika saker med .. :) Fredags så kollade vi Idol, åt god mat och myste :) J <3 E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu