19 - 20 Oktober - Handla

19 Tisdag

Yeah halsbrännan är här :/ Suck
Åkte in till jobbcoachen idag, jeppej följde med o sen gick vi in till stan och åt kycklingkebab och sen blev det bussen hem :)



20 Onsdag

Åkte till systemet idag för att handla till Bråvalla Galan som är på Lördag.
Efter det så åkte jag och jesper hem och lagade jätte god mat och kollade på NCIS :D
Slutade kolla strax innan 19.00 för då skulle jag skypa med MAlin :D<3 

Så nu sitter jag och pratar med Malin på Skype :)



Malin

Jätte kul att få prata med dig gumman! Hoppas ni får trevligt på bråvalla galan :)



PS. Jag ska på SOJAs konsert i morgon!! :D:D:D



Love U <3

2010-10-22 @ 06:18:29
URL: http://bloggbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu