Olika dagars Bilder.

Jag är ju så dålig på att lägga in bilderna till dagarna jag skriver om.
Så nu kommer de bilder som skulle in på vissa dagar :P


Vi fick hemskickat ett paket från USA och det va ju inte svårt att gissa vem det kunde vara ifrån :P
Tack Malin :D




Nella kom hem en dag och då fick vi detta :D




Detta var det första plaggen vi köpte jag och Jesper till lillen :D <3


Nu har vi om:
3 bodies
6 par strumpor
3 mössor
1 lång tröja
1 par byxor
1 "sovpåse"/ pyamas


Sen har vi köpt en lampa med när det var östgötadagarna :D



När vi va nere på ICA så hitta vi dessa coola glas och tillbringare va ju bara tvungen att ha :D



Sen var vi ju på IKEA en dag och det vi köpte där ser ut såhär:

Hyllor


Lampor


Sängkläder


Skålar och sånna man har runt påsar, vet ej va de heter xD


Svarta små lådor


Stooor hylla



Mamma och jag var i en blommaffär och jag hitta detta :D


Väggljusstakar :D



Här kommer mer bilder på barnvagnen, badbaljan och sängen.
Det va svårt att få en bra bild på sängen för vi har packat ner saker i den och runt om:P
Vi har även en resesäng och matstol men de tog jag inte kort på:P


Sitt



Ligg



Väskan


Badbaljan


Sängen






Älsklingen

Woow hjärtat det var många bilder :) Mycket fina saker vi har hittat till barnet vårt skönt att vara lite förberedd ju :) Ja vagnen var en resa att hämta men till slut så fick vi den med :) Kul att du har en sån här blogg nu så man kan ha koll på allt vi har köpt och gjort:) Älskar dig hjärtat mitt <3<3<3

2010-10-06 @ 18:03:00
Malin

Fin fina grejer gumman! Jag älskar dig vännen, jag hoppas du vet det <3

2010-10-14 @ 03:24:54
URL: http://bloggbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu