Fredag 24 September

Idag vid typ 12 åkte mamma jag o pappa in till stan för att äta lunch med min äsking :D
För idag efter att han slutat jobba ska han åka till Borås till några kompisar :)
Jag skulle fälja med men sen gjorde jag inte det, utan tänkte umgås med syskon o föräldrar :)

Sen efter lunchen åkte jag o mamma till mimmi(schelke) o nella(fjollbert) länmade av mina saker för jag ska sova här o sen gick vi till stan för att köpa lite snacka o en kalle anka pocket till jesper som han kan ha på bussen :)

Så vid 4 stod jag med min lilla plutt o vänta på att han skulle åka med bussen =( saknar han massa, men han kommer ju hem snart som tur e :D

Sen efter vi sagt hej då till jeppej så gick vi till stan för att kolla på en bikini/bh till mig för jag o nella skulle till badhuset o plaska:D

O efter badet gick vi o handlade en massa gottit som vi nu smaskar på :D, mamma pappa o casper va även här men sen åkte, men de hann smaska även dom :D

Så har min dag ungefär sett ut :D

Bai bai :)


Fjollbert som jag bada med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu