Onsdag 29 September

Idag har jag varit på cirkus med Jesper <3 , mamma och Kristina :D
Cirkusen va jätte bra och rolig :D

Men när jag kom hem var det inte lika kul, hade helt glömt bort att jag skulle skypa med Malin =( , men så kan de va när man har mkt i hjärnan..

Imorron ska jag o jeppe till Barnmorskan igen. Ska ta blodprov i armen igen :/ gillas INTE!! hatar sprutor o sånt shit xD.


Skulle även sätta upp hyllorna i rummet idag men de gick inge vidare för nella har skruvdragaren inne i stan, så jag får vänta tills vi får hem den.




Malin

Jätte kul att prata med dig igår! :D Så roligt att du skriver gumman, känns inte lika långt borta då ;) Stor kram till dig vännen <3

2010-10-01 @ 14:49:11
URL: http://bloggbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu