1 Februari - lägenhet och 2 år & 7 månader <3

Idag står vårat namn på brevlådan/lägenheten :D .. vi hämtade nycklarna redan igår men det var idag som den verkligen är våran :D

Så vi började redan städa igår och fortsatte idag för det va inte speciellt städat .. men vi får ju reducering på hyran med, till och med hyresvärden kom och kollade och han tyckte det va skitigt.

Imorgon ska jag bara va hemma och sedan på torsdag blir det att åka in igen och fortsätta.


Idag firar jag och Jesper 2år och 7 månader tillsammans :D, vi firar även 1år och 7 månaders förlovning :D
Jag och min lilla plutt, den bästa som finns, vad skulle jag göra utan honom. Han är mitt allt! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu