4 Februari - Städ och spackling, lungt hemma

Igår var jag och Jesper och städade och spacklade i lägenheten :), mamma hjälpte till på dagen med efter vi gått till stan och ätit så gick hon och schellke hem till scherllke o tog det lungt, medans jag o jepper fortsatte hem till oss och åt semla och tittade på tv för att sen fortsätta att spackla toaletten.

Idag ska jag bara ta det lungt, för att sedan imorgon åka in till lägenheten igen och fortsätta med städning och spackling/målning.

Det tar ju lite tid då man inte är lika snabb som förrut, har ju en stooor mage nu och kan inte göra saker som innan :), men men det får ta den tid det tar.

Vi vill inte flytta in för mkt saker osv innan det mesta är klart, skönare att ha målning och städning klart och sedan börja flytta in saker.

Men idag är det forsta gången som Jesper ska sova där inne för han slutar sent och börjar tidigt och för att komma i tid är det bäst att han sover där inne. Kommer sakna min lille plutt, han ska vara inne till söndag kväll, förhoppningtsvis kommer han hem då.

Jeppej va så gullig idag, han skulle egentligen ta bussen, han gick till bussen o allt som han skulle , men så kom han tillbaka o sa att han kunde åka med min pappa in ist när han skulle in till jobbet, då blev jag glad, fick vi lite mer tid ihop :D

Min lille plutt <3 Han är bäst!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu